|
Forum 1. Zastępu Żeńskiego Alter Ego
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KDD
Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:16, 13 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
BIWAK WIOSENNY
25 - 27.04 2008
Krężnica Jara
Wyjazd w piątek 25.04 z przystanku na Okopowej; zbiórka o godzinie 15:45
Powrót w niedziele 27.04 około godziny 13:30
Koszt biwaku to 30 zł
Wpłaty wraz ze zgodami od rodziców do czwartku 17.04(do zastępowych)
Inspiracja programowców i tematem biwaku jest Jakucja - daleka północna Syberia...
„Jakuci zamieszkują głównie Jakucję, położoną na środkowej Syberii. Najwięcej spośród nich mieszka w relatywnie gęsto zaludnionych dolinach środkowej Leny oraz Ałdanu
i Wiluju. Niektórzy przedstawiciele tego narodu żyją też na terenach położonych bardziej na północ, i jakkolwiek obszary te zajmują powierzchnię większą niż doliny rzeczne, liczba ludności z racji trudnych warunków klimatycznych jest niewielka.”
W programie m.in. wspólne ognisko, trochę kucharzenia, zabawa z ilastą skałą osadową, ale również praca nad wizerunkiem Drużyny i wiele innych Wink
Należy zabrać:
Mundur
Obuwie na zmianę
2 bilety MPK !!
Śpiwór
Karimatę
Menażkę, niezbędnik, kubek
Nóż-finkę
Latarkę
Coś do pisania i coś po czym da się pisać Wink
Ręcznik, szczoteczkę i pastę do zębów, mydło itp.
Dobre żarcie(obiad będzie zapewniony)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kasiek
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 1. Alter Ego
|
Wysłany: Sob 17:18, 17 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
wypad na działkę do mnie ostatecznie jest przeniesiony na sobotę 24.05, wyjazd około godziny 10-12, powrót około godziny 18
miejsce: Sporniak, to jest jak się jedzie na Wojciechów, Bełżyce, około 23 km za lublinem(około pół godziny jazdy busem)
do wtorku trza by poinformować mnie czy się wybieracie, to będzie taka jakby całodniowa zbiórka(las, łąka, jakieś tam wąwozy, saaaad:) )
przejazd busem, należy wziąć ze sobą 6 zł na przejazd(w te i wewte ;d jakkolwiek się to pisze)
potrzebne będą czarne koszulki(bez żadnych obrazków nie-obrazków)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kasiek dnia Pon 20:57, 16 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kasiek
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 1. Alter Ego
|
Wysłany: Czw 13:07, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
podaję kolejność nowej siatki
1 Katarzyna
2 Kingu
3 Dominika
4 Justyna
5 Asia
6 Bliźniaczki
7 Tuśka
8 Iga
9 Karolina
po wszelakie kontakty jeżeli takowych nie posiadacie możecie się zgłaszać do mnie, ja takie mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kasiek
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 1. Alter Ego
|
Wysłany: Wto 14:51, 03 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ALTER EGO !
w niedziele tudzież sobotę będzie zbiórka,
piszę wcześniej co byście wiedziały
weźcie mundur(nie miejcie go na sobie, nie nie, weźcie w plecak - półpełny)
i czarną koszulkę
i uśmiechu trochę
na sobie miejcie raczej ciuchy takie, hm, do lasu
w najbliższym czasie pójdzie siatka z dokładnym miejscem i datą
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kasiek dnia Wto 14:51, 03 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kasiek
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 1. Alter Ego
|
Wysłany: Pon 19:15, 16 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Jak już zapewne wiecie w sobotę 21. czerwca drużyny naszego hufca staną do rywalizacji o puchar najlepszej drużyny tegorocznego Hufcowego Euro 2008 . Turniej rozpoczyna się o godzinie 9.00 na boisku obok Szkoły Podstawowej nr. 43 na Czechowie. Równolegle rozgrywane będą mecze w pięciu kategoriach:
1. Zuchy (drużyny koedukacyjne). Jedna połowa meczu będzie trwała 15 min.
2. Harcerze (drużyny męskie). Jedna połowa trwa 20 min.
3. Harcerki (drużyny żeńskie). Jedna połowa również trwa 20 min.
4. Harcerze starsi i wędrownicy (drużyny męskie). Jedna połowa meczu trwa 30 min.
5. Harcerski starsze i wędrowniczki (drużyny żeńskie). Podobnie jak wyżej jedna połowa trwa 30 min.
Zespoły powinny liczyć 6 osób + bramkarz, dodatkowo można zgłosić dwóch zawodników rezerwowych.
Każdy z zespołów biorący udział w rozgrywkach przy zgłoszeniu musi podać państwo, jako którego reprezentacja wystąpi. Przed turniejem należy przygotować:
- jednolite stroje waszej reprezentacji w narodowych barwach wybranego przez was państwa,
- flagę,
- miło widziane okrzyki i układy dopingujące zawodników waszej drużyny.
Obok turnieju przewidziane są również dodatkowe zajęcia dla młodszych uczestników turnieju.
Zgłoszenia należy nadsyłać drogą meilową lub smsową do czwartku 19.06.2008 do godziny 23.55, każde zgłoszenie zostanie potwierdzone.
Czuwaj!
pwd. Małgorzata Smiech HO
pytanie, czy chcemy brac w tym udzial, czy zmobilizujemy sie na tyle, zeby sie do tego przygotowac
__________________________
kodeks naszego zastępu, ustalony na ostatniej zbiórce zapewne niebawem poznacie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kasiek dnia Pon 20:01, 16 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kasiek
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 1. Alter Ego
|
Wysłany: Wto 15:51, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
nowa siatka będzie wyglądała tak:
1 Katarzyna
2 Kingu
3 Dominika
4 Justyna
5 Asia
6 Bliźniaczki
7 Tuśka
8 Iga
9 Iga Klępka
Wilq poza siatką
w siatce jak widać zabrakło tylko Karoliny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kasiek
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 1. Alter Ego
|
Wysłany: Czw 17:29, 18 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
znowu zmiana siatki, znowu, bo trzeba
Katarzyna - Kinga - Aga&Gosia
Katarzyna - Justyna - Iga K. - Iga Ś. - Ania
(podczas gdy nam Jus przebywa w sanatorium, Iga K. dostaje siatkę bezpośrednio ode mnie)
zastrzegam, że do zasad siatki możnaby się zacząć stosować drogie panie
tymczasem..
..zbiórka w niedzielę 21 września o godzinie 11:00 w naszym wspaniałym Hufcu na ulicy Lwowskiej 12, mundurowo rzecz jasna. Zdałoby się wziąć zdjęcie legitymacyjne do celów niecnych oczywiście, ewentualne uregulowanie składek za następne pół roku(z tego co wiem, to Aga&Gosia). Na oddzielnych karteczkach prosiłabym aktualne dane osobiste(imie, nazwisko, pesel, adres zamieszkania, telefon stacjonarny, tudzież do któregoś z rodziców, wasz numer oraz ewentualny e-mail). Obecność obowiązkowa.
Katarzyna
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kasiek dnia Czw 17:31, 18 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|