Forum 1. Zastępu Żeńskiego Alter Ego
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum 1. Zastępu Żeńskiego Alter Ego Strona Główna
->
Zbiórki
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólne
----------------
Forum
Strona
Zastęp
----------------
Zbiórki
W drogę czas...
Gdy w twym życiu cieżkie, chwile nastaną...
Funkcje
Inne
Tylko dla zastępu
----------------
Plotki
Między Nami
Poza harcerstwem
----------------
Kultura
Wakacyje :P
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Kasiek
Wysłany: Czw 17:29, 18 Wrz 2008
Temat postu:
znowu zmiana siatki, znowu, bo trzeba
Katarzyna - Kinga - Aga&Gosia
Katarzyna - Justyna - Iga K. - Iga Ś. - Ania
(podczas gdy nam Jus przebywa w sanatorium, Iga K. dostaje siatkę bezpośrednio ode mnie)
zastrzegam, że do zasad siatki możnaby się zacząć stosować drogie panie
tymczasem..
..zbiórka w niedzielę 21 września o godzinie 11:00 w naszym wspaniałym Hufcu na ulicy Lwowskiej 12, mundurowo rzecz jasna. Zdałoby się wziąć zdjęcie legitymacyjne do celów niecnych oczywiście, ewentualne uregulowanie składek za następne pół roku(z tego co wiem, to Aga&Gosia). Na oddzielnych karteczkach prosiłabym aktualne dane osobiste(imie, nazwisko,
pesel
, adres zamieszkania, telefon stacjonarny, tudzież do któregoś z rodziców, wasz numer oraz ewentualny e-mail). Obecność obowiązkowa.
Katarzyna
Kasiek
Wysłany: Wto 15:51, 17 Cze 2008
Temat postu:
nowa siatka będzie wyglądała tak:
1 Katarzyna
2 Kingu
3 Dominika
4 Justyna
5 Asia
6 Bliźniaczki
7 Tuśka
8 Iga
9 Iga Klępka
Wilq poza siatką
w siatce jak widać zabrakło tylko Karoliny
Kasiek
Wysłany: Pon 19:15, 16 Cze 2008
Temat postu:
Jak już zapewne wiecie w sobotę 21. czerwca drużyny naszego hufca staną do rywalizacji o puchar najlepszej drużyny tegorocznego Hufcowego Euro 2008
. Turniej rozpoczyna się o godzinie 9.00 na boisku obok Szkoły Podstawowej nr. 43 na Czechowie. Równolegle rozgrywane będą mecze w pięciu kategoriach:
1. Zuchy (drużyny koedukacyjne). Jedna połowa meczu będzie trwała 15 min.
2. Harcerze (drużyny męskie). Jedna połowa trwa 20 min.
3. Harcerki (drużyny żeńskie). Jedna połowa również trwa 20 min.
4. Harcerze starsi i wędrownicy (drużyny męskie). Jedna połowa meczu trwa 30 min.
5. Harcerski starsze i wędrowniczki (drużyny żeńskie). Podobnie jak wyżej jedna połowa trwa 30 min.
Zespoły powinny liczyć 6 osób + bramkarz, dodatkowo można zgłosić dwóch zawodników rezerwowych.
Każdy z zespołów biorący udział w rozgrywkach przy zgłoszeniu musi podać państwo, jako którego reprezentacja wystąpi. Przed turniejem należy przygotować:
- jednolite stroje waszej reprezentacji w narodowych barwach wybranego przez was państwa,
- flagę,
- miło widziane okrzyki i układy dopingujące zawodników waszej drużyny.
Obok turnieju przewidziane są również dodatkowe zajęcia dla młodszych uczestników turnieju.
Zgłoszenia należy nadsyłać drogą meilową lub smsową do czwartku 19.06.2008 do godziny 23.55, każde zgłoszenie zostanie potwierdzone.
Czuwaj!
pwd. Małgorzata Smiech HO
pytanie, czy chcemy brac w tym udzial, czy zmobilizujemy sie na tyle, zeby sie do tego przygotowac
__________________________
kodeks naszego zastępu, ustalony na ostatniej zbiórce zapewne niebawem poznacie
Kasiek
Wysłany: Wto 14:51, 03 Cze 2008
Temat postu:
ALTER EGO !
w niedziele tudzież sobotę będzie zbiórka,
piszę wcześniej co byście wiedziały
weźcie mundur(nie miejcie go na sobie, nie nie, weźcie w plecak - półpełny)
i czarną koszulkę
i uśmiechu trochę
na sobie miejcie raczej ciuchy takie, hm, do lasu
w najbliższym czasie pójdzie siatka z dokładnym miejscem i datą
pozdrawiam
Kasiek
Wysłany: Czw 13:07, 22 Maj 2008
Temat postu:
podaję kolejność nowej siatki
1 Katarzyna
2 Kingu
3 Dominika
4 Justyna
5 Asia
6 Bliźniaczki
7 Tuśka
8 Iga
9 Karolina
po wszelakie kontakty jeżeli takowych nie posiadacie możecie się zgłaszać do mnie, ja takie mam
Kasiek
Wysłany: Sob 17:18, 17 Maj 2008
Temat postu:
wypad na działkę do mnie ostatecznie jest przeniesiony na sobotę 24.05, wyjazd około godziny 10-12, powrót około godziny 18
miejsce: Sporniak, to jest jak się jedzie na Wojciechów, Bełżyce, około 23 km za lublinem(około pół godziny jazdy busem)
do wtorku trza by poinformować mnie czy się wybieracie, to będzie taka jakby całodniowa zbiórka(las, łąka, jakieś tam wąwozy, saaaad:) )
przejazd busem, należy wziąć ze sobą 6 zł na przejazd(w te i wewte ;d jakkolwiek się to pisze)
potrzebne będą czarne koszulki(bez żadnych obrazków nie-obrazków)
KDD
Wysłany: Nie 22:16, 13 Kwi 2008
Temat postu:
BIWAK WIOSENNY
25 - 27.04 2008
Krężnica Jara
Wyjazd w piątek 25.04 z przystanku na Okopowej; zbiórka o godzinie 15:45
Powrót w niedziele 27.04 około godziny 13:30
Koszt biwaku to 30 zł
Wpłaty wraz ze zgodami od rodziców do czwartku 17.04(do zastępowych)
Inspiracja programowców i tematem biwaku jest Jakucja - daleka północna Syberia...
„Jakuci zamieszkują głównie Jakucję, położoną na środkowej Syberii. Najwięcej spośród nich mieszka w relatywnie gęsto zaludnionych dolinach środkowej Leny oraz Ałdanu
i Wiluju. Niektórzy przedstawiciele tego narodu żyją też na terenach położonych bardziej na północ, i jakkolwiek obszary te zajmują powierzchnię większą niż doliny rzeczne, liczba ludności z racji trudnych warunków klimatycznych jest niewielka.”
W programie m.in. wspólne ognisko, trochę kucharzenia, zabawa z ilastą skałą osadową, ale również praca nad wizerunkiem Drużyny i wiele innych Wink
Należy zabrać:
Mundur
Obuwie na zmianę
2 bilety MPK !!
Śpiwór
Karimatę
Menażkę, niezbędnik, kubek
Nóż-finkę
Latarkę
Coś do pisania i coś po czym da się pisać Wink
Ręcznik, szczoteczkę i pastę do zębów, mydło itp.
Dobre żarcie(obiad będzie zapewniony)
KDZ :)
Wysłany: Pon 9:28, 04 Lut 2008
Temat postu:
Zbiórka organizacyjna, która odbędzie się 12 lutego o godz. 19.00 w Hufcu i potrwa około 45 minut.
Zapraszamy na zbiórkę harcerki i harcerzy, którzy liczą sobie przynajmniej 15 lat i są zdecydowani na niełatwą pracę z musztrą i ceremoniałem harcerskim, a następnie zechcą pełnić zaszczytną służbę reprezentowania naszego hufca podczas różnych uroczystości.
Zapraszamy! Dołącz do nas!
phm. Michał Łozicki
Z-ca Komendanta Hufca Lublin ZHP
Co do wieku, osoby które kończą 15 lat w tym roku także mile widziane.
Osobiście baardzo polecam, fajna sprawa, mozna poznać nowych ludzi, nauczyć się musztry na wysokim poziomie, no i... wziąć udział w rożnych uroczystościach
KDZ :)
Wysłany: Wto 21:23, 29 Sty 2008
Temat postu:
Zbiórka odbędzie się w najbliższą sobotę o 12:00 w Hufcu. Do zobaczenia
Szynszyla
Wysłany: Pią 17:00, 25 Sty 2008
Temat postu:
bez Szynszyli
Kasiek
Wysłany: Nie 15:06, 20 Sty 2008
Temat postu:
dzięki Kinguu:)
Widelec
Wysłany: Nie 13:28, 20 Sty 2008
Temat postu:
na prośbę Katarzyny Kucaby/Cubały/Kucawy(jak kto woli, ale poprawne jest to pierwsze) umieszczam tu kolejność siatki
Olka
ja(kinga)
Karolina
Agnieszka
Iga
Kaśka
Fiorella
Dominika
Justyna
Aśka
Szynszyla
tak mi się wydaje...
Kasiek
Wysłany: Nie 22:40, 13 Sty 2008
Temat postu:
sama siatka powinna w najbliższym czasie przejśc..
Kasiek
Wysłany: Nie 22:39, 13 Sty 2008
Temat postu:
SIATKA!
27 stycznia odbędą się pierwsze urodziny Drużyny. Dokładny czas(napewno popołudniu) i miejsce są jeszcze do ustalenia. W najbliższym czasie dowiecie się szczegółów. Pozdrawiam i zapraszam:D
(oto kopia siatki, którą sama samiuteńka zaprojektowałam i jestem z siebie dumna, że łohoho)
KDD
Wysłany: Pon 13:50, 24 Gru 2007
Temat postu:
Uwaga! Poszukiwani są osoby chetne do zaangazowania sie w organizację Urodzin Druzyny (to juz rok ;D ), ktore odbedą się 27 stycznia (niedziela), tydzien po zimowisku.
Potzrebujemy osob od programu, wystroju i spraw organizacyjnych (miejsca itp.).
wiem, ze pewnie wiekszosci z was sie wydaje, ze to nie dla was jeszcze, ale poporzycja skierowana jest do CAŁEJ Druzyny. Wystarcza checi, a na pomoc będziecie mogli w pelni liczyć!
CZekam na zgloszenia wstepnie do 3 stycznia!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin